9 Ocak 2011 Pazar

Fotograflarla Kanada'da Yasam

Ne zamandir istiyordum cektigim fotograflari aktarabilecegim bir blog yapabilmek. Yasadigimiz, gezdigimiz gordugumuz yerleri zaman zaman burada fotograflarla gelecek icin saklamayi ve buradaki yasami merak edenlere anlatmayi bakalim basarabilecekmiyim?

Ilk fotolar bizim 22.kattadaki evimizden Toronto manzaralari. Bina olarak distan goruntusu pek ic acici degil ama kose bir daire olmasi nedeniyle kuzey, dogu ve guney ceplere bakiyoruz. Ozellikle guney sehir merkezini goruyor , hava acik oldugunda Amerika'nin sinir yerlesimlerini bile secebiliyoruz.

Resimlerin uzerine tiklarsaniz resimlerin orjinal goruntusune ulasabilirsiniz. Resimlerin buyuk hali, bizimden karli Toronto mazarasinin birebir gorunusu!

7 yorum:

  1. Haha cok guzel Kanada'dan biri daha :) Toronto guzel bir yer gercekten. Cok canli, burasi gibi slklcl degil.

    YanıtlaSil
  2. A, ne iyi olmuş burası.. Ben de bir zamanlar gitmek üzere olduğum bu yeri görmeyi isterim bol bol..

    Taze Annem de burda nasılsa:)

    YanıtlaSil
  3. Şöyle Kanada evlerini ve sokaklarını gösteren post yayınlasanda bizde görsek olmazmı ??Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. koyarim ben bir ara ;) evi temizleyim once :))

    YanıtlaSil
  5. Evet en yakin zamanda daha cok foto su yogunlugu atlayayim birde ilkbahar la birlikte sokaklara ciktikca daha cok ceker koyarim fotograf..

    YanıtlaSil
  6. Ben de ailecek atıldığımız Kanada maceramız ile ilgili bir blog yapıyorum ilgilenenleri beklerim... http://tongurdak.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, ben blogunuzu (tongurdak.blogspot.com) okumak istiyorum, ama sanırım davet ettiğiniz kimseler okuyabiliyor. eğer sakıncası yoksa okuyabilmek isterim. aysegul.oguz@gmail.com

      teşekkürler
      Ayşegül

      Sil